11.8.2012

uusia lukijoita, uusia tuttavuuksia.

En ole pitkään aikaan kerennyt edes bloggeriin seuraamaan lukemiani blogeja, kun koulut alkoi ja olen koulupäivän jälkeen aina niin väsynyt, että jaksan suunnilleen käyttää koiran lenkillä ja sitten nukkumaan. Silti herään aina yötä vasten ja istun koneella pitkään, miksen tule bloggeriin ja kirjota ja lue?
Ehkä mä oon "kyllästyny" tähän, mutta silti tykkään kirjottaa meidän kuulumisia ja harmittaa, kun nykyään tuntuu, että mun postaukset on tylsiä, kuvattomia ja niissä ei oo mitään asiaa, mutta silti ollaan taas saatu kaks ihanaa lukijaa lisää! Kiitos!
Koulu lähti ihan hyvin käytiin, meillä on mukava ryhmä. Tuntuu, että olen nyt oikeasti sillä alalla mihin mut on tarkotettu. Tykkään tosi paljon! :) Paljon uusia tuttuja koulun kautta on tullut.
Noh.. mitä oon viikossa oppinu Oulusta? Oon oppinu tosi paljon ainaki omasta mielestä.. Osaan nyt lukea bussiaikatauluja, kulkea Oulussa ja "omassa paikassa" Kaakkurissa ja jopa kulkemaan bussilla paikasta toiseen. Haha, oonhan oppinu pyykkäämään taloyhtiön koneella, käymään kaupassa sillonku on oikeesti tarve, laittamaan ruokaa päivittäin.. kaikki on mulle ollu niin uutta ku porukoitten helmassa asunu ennen. :) Oon kuitenkin viihtyny täällä Oulussa! Maanantaina meillä on ensimmäiset agitreenit täällä ja huomena siskoni tuo Kemijärveltä mulle pyörän ni pääsen kuntoilemaan ja kulkemaan pyörällä!

Eilen kävin chihututtavuuden kanssa talkoilemassa OKKn mökillä(?), treenipaikalla tai joillain. Oli kyllä mukava tavata muita koiraharrastajia. :)
Tänään sitten lähdettiin ylläripyllärimatkalle mätsäreihin, eka oli tarkotus vaa olla kotona, mutta sitten lopulta päätettiin hypätä linkkaan ja lähteä. Mulla ei ollu yhtään käteistä ja kaikki rahat oli kortilla. Jouduin vielä pysäkiltä palaamaan kotiin hakemaan rokotuskorttia ja lompakkoa, sitten tajusin, että käyn nostaa siwasta rahaa, sielä tais olla joku harjottelija kun ei osannut käyttää sitä, joten rahat jäi saamatta. Kuitenki hypättiin bussiin, ilman käteistä, jota ois tarvinu ilmomaksuun.
Matkalla kuitenkin bussiin tuli toinenkin koiran omistaja ja piiitkän mietinnän jälkeen sitten päätin kysyä onko hän menossa mätsäreihin ja onneksi kysyin! Ensinnäki sain mätsäriseuraa ja toiseksi kun rahaa ei saanut nostettua hän lainasi rahaa meille. :) Kiitos vielä jos luet blogia!
Päästiin siis osallistumaan mätsäreihin. :) Onneksi osallistuttiin, Sanni ehti olla jo vähän väsynyt kehää ennen, mutta reippaasti se jaksoi esiintyä. Pöytäkäyttäytyminen ei menny niinku odotin, mutta laitetaan väsymyksen piikkiin. :) Tulokseksi PUN3! Oli tosi hyvät palkinnot! Kannatti lähteä, saatiin uusia tuttavuuksia täältäkin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti