14.7.2015

Ollaan hengissää!

Ohoh, siitä on jo toista vuotta kun viimeks oon kirjoitellut. Tänään sitten sain idean päivittää blogia ja ehkä herättää se henkiin.. Naureskelin tänään joillekkin vanhoille teksteilleni..asiathan voi ilmaista tietenkin noinkin.. :D
Kahdessa vuodessa on tapahtunut paljon! Sannin pentusista piti päästä yli ja ympäri, siihen meni hetki ja Sanni toipui täysin tästä. Arpea ei näy ollenkaan. Kuitenkin tein päätöksen jättää Sannin jalostuksesta pois, en halua ottaa riskiä Sannin kanssa, vaikka varmasti ihana mamma tästä olisi tullut. Viimekesänä jouduin kohtaamaan jotain järkyttävää Sannin kanssa, en osaa sitä enään selittää mitenkään, joten kopioin teille facebookkiin kirjoittamani tekstin.

"oon kokenu tänää niinku ehkä hirveimmän jutun ikinä! se tunne vaa ku oma koira makaa melkee elottomana shokissa hengittämättä sylissä ni huhh! mä en voi nukkua enää ikinä.."
"
Ei mitää tietoa mitä tapahtu.. Oltii metässä lenkillä ja tytöt juoksi vapaana, sitte aivan yllättäen Sanni tuupertu vaa maahan ja alko huutamaan.. Oli niin eloton ku sen kaappasin sieltä sylii ja lähin vauhilla metästä pois. Käytii sitte eläinlääkärill
ä ja ainut mikä mukaa saatii oli lasku ja kunnossa oleva koira. Ei siis mitää löytyny eikä ollu mikkää arvot koholla eikä mitää.. Onneks kuite hengissä ja normaalina nytte tuo tyttö kotona, mutta äärh.."

No tästä selvittiin ja kohtauksia ei enään tullut..onneksi. Muuten Sannin kanssa on mennyt hyvin, se on nykyään touhukas ihana neiti johon rakastun päivä päivältä enemmän.. :)

Iitalle on tehty polvitarkastus tuloksena nollat! Yritetty tiineeksi kaks kertaa, ei ole tullut.. Jos kolmaskerta toden sanoo! Muuten Iita on ollut entisellään. :)

Mehän ollaan tosiaan muutettu Tampereelle asustamaan. Päätin kouluni Oulussa(=lue valmistuin) ja laitettiin kihlatun kanssa yhteinen kämppä. Nyt kun olen lukenut melkein kaikki vanhat postaukseni, tuli kaipuu tuosta elämästä mitä elin koirien kanssa, mutta ei.. en palais ajassa taaksepäin. Olen nyt vihdoin onnellinen täällä, tuon ihmisen kanssa ja näiden koirien. Joskus vaan kuitenki tuntuu että voisi vaihtaa muutaman päivän.. ja päivän tapahtumat. :)
Me tarvitaan uusi ulkoasu blogiin!! nythetisamantien.. :) Ehkä alan sitä miettimään seuraavaksi, sekä sitä että mulla ei oo kameraa! Tai on.. multa hukku laturi. :( Yritän hankkia uuden niin pääsis kuvailemaankin. Siihen asti kestäkää mun puhelin kuvia >:)
Saatte muutaman vanhan kuvan meidän uudesta kämpästä, jonka sisustus on kesken ja Sannin ja Iitan kuvia mitä nyt löydän.. :) 




murut :)
mun pikkusysteriki on kasvanu hurjasti!




allasbileeet! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti